دیپلماسی رسانه ای ارس حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: نبود برندسازی ضعف تولید ایرانی است.
به گزارش فرینا، مختار خوش پیمان نبود برند و نهادینه نشدن این موضوع در کشور را یکی از ضعف های بزرگ تولید و بازاریابی مح...
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: نبود برندسازی ضعف تولید ایرانی است.
به گزارش فرینا، مختار خوش پیمان نبود برند و نهادینه نشدن این موضوع در کشور را یکی از ضعف های بزرگ تولید و بازاریابی مح...
ارسال نظرات