مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مالک کشتیرانی دریای خزر، برنامه راهبردی پنج ساله ای را تدوین کرده که بر اساس آن ناوگان شرکت کشتیرانی دریای خزر همچنان قدرتمندترین ناوگان در دریای خزر باقی بماند همانطور که درحالحاضر بزرگترین خط کشتیرانی دریای خزر در اختیار ماست.
به گزارش فرینا به نقل از مانا، علیاکبر غنجی با اشاره به سهم 35 درصدی فعلی این شرکت در حمل و نقل دریای خزر اظهار داشت: می خواهیم طی یک برنامه دوساله این رقم را تا 50 درصد افزایش دهیم به همین منظور به دنبال تنوع بخشی به زمینه فعالیت خود هستیم و بزودی در بخش حمل مواد و محمولات نفتی ورود خواهیم کرد.
وی ضمن مهم دانستن طرح نوسازی ناوگان شرکت کشتیرانی اذعان داشت: امیدواریم که در نتیجه اجرای این برنامه ها تردد کشتی ها را با پرچم جمهوری اسلامی ایران در منطقه دریای خزرافزایش دهیم تا قدرت حاکمیتی کشور را بیش از پیش در آنجا به نمایش بگذاریم.
غنجی با اشاره به برنامه های راهبردی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مالک کشتیرانی دریای خزر، برنامه راهبردی پنج ساله ای را تدوین کرده که بر اساس آن ناوگان شرکت کشتیرانی دریای خزر همچنان قدرتمندترین ناوگان در دریای خزر باقی بماند. چه آنکه در حال حاضر بزرگترین خط کشتیرانی دریای خزر در اختیار ماست.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر همچنین از ورود این شرکت به بخش های دیگر حوزه حمل و نقل دریایی خبر داد و گفت: ما در حوزه های مختلف دیگری نیز وارد شده ایم از جمله حمل و نقل چند وجهی و بحث حمل و نقل شمال-جنوب و در مسیر جاده ابریشم که در آن نیز فعال هستیم همچنین در منطقه آزاد انزلی با طرف های قزاقستانی در حال ایجاد یک شرکت مشترک هستیم تا بتوانیم از این طریق آنها را به صورت دریا-ریل- بندر به آب های آزاد متصل کنیم.
وی در ادامه اظهاراتش به فعالیت شرکت متبوعش در بخش آموزش دریانوردی پرداخت و گفت: کشتیرانی دریای خزر مدت هاست که در زمینه آموزش نیروی انسانی فعالیت هایی را سامان داده و توانسته دریانورد مورد نیاز خود را تامین کند به همین منظور در حال حاضر در بندر انزلی موسسه آموزشی ما با دریافت 38 مجوز آموزشی مختلف از سازمان بنادر و دریانوردی فعال است.
همکاری های منطقه به ویژه با روسیه از دیگر مسائلی بود که غنجی به آن اشاره کرد. وی در این زمینه گفت: در مسیر توسعه فعالیت های خود مشارکت و همکاری های بزرگی را آغاز کرده ایم. شرکت کشتیرانی دریای خزر در یکی از بنادر روسیه کانتینرهای یخچال دار خود را مستقر کرده است همزمان سیلوسازی و ایجاد پایگاه مخازن روغن را نیز انجام داده ایم چرا که معتقدیم مهمترین شریک تجاری ما در حوزه دریای خزر روسیه است.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مالک کشتیرانی دریای خزر، برنامه راهبردی پنج ساله ای را تدوین کرده که بر اساس آن ناوگان شرکت کشتیرانی دریای خزر همچنان قدرتمندترین ناوگان در دریای خزر باقی بماند همانطور که درحالحاضر بزرگترین خط کشتیرانی دریای خزر در اختیار ماست.
به گزارش فرینا به نقل از مانا، علیاکبر غنجی با اشاره به سهم 35 درصدی فعلی این شرکت در حمل و نقل دریای خزر اظهار داشت: می خواهیم طی یک برنامه دوساله این رقم را تا 50 درصد افزایش دهیم به همین منظور به دنبال تنوع بخشی به زمینه فعالیت خود هستیم و بزودی در بخش حمل مواد و محمولات نفتی ورود خواهیم کرد.
وی ضمن مهم دانستن طرح نوسازی ناوگان شرکت کشتیرانی اذعان داشت: امیدواریم که در نتیجه اجرای این برنامه ها تردد کشتی ها را با پرچم جمهوری اسلامی ایران در منطقه دریای خزرافزایش دهیم تا قدرت حاکمیتی کشور را بیش از پیش در آنجا به نمایش بگذاریم.
غنجی با اشاره به برنامه های راهبردی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مالک کشتیرانی دریای خزر، برنامه راهبردی پنج ساله ای را تدوین کرده که بر اساس آن ناوگان شرکت کشتیرانی دریای خزر همچنان قدرتمندترین ناوگان در دریای خزر باقی بماند. چه آنکه در حال حاضر بزرگترین خط کشتیرانی دریای خزر در اختیار ماست.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر همچنین از ورود این شرکت به بخش های دیگر حوزه حمل و نقل دریایی خبر داد و گفت: ما در حوزه های مختلف دیگری نیز وارد شده ایم از جمله حمل و نقل چند وجهی و بحث حمل و نقل شمال-جنوب و در مسیر جاده ابریشم که در آن نیز فعال هستیم همچنین در منطقه آزاد انزلی با طرف های قزاقستانی در حال ایجاد یک شرکت مشترک هستیم تا بتوانیم از این طریق آنها را به صورت دریا-ریل- بندر به آب های آزاد متصل کنیم.
وی در ادامه اظهاراتش به فعالیت شرکت متبوعش در بخش آموزش دریانوردی پرداخت و گفت: کشتیرانی دریای خزر مدت هاست که در زمینه آموزش نیروی انسانی فعالیت هایی را سامان داده و توانسته دریانورد مورد نیاز خود را تامین کند به همین منظور در حال حاضر در بندر انزلی موسسه آموزشی ما با دریافت 38 مجوز آموزشی مختلف از سازمان بنادر و دریانوردی فعال است.
همکاری های منطقه به ویژه با روسیه از دیگر مسائلی بود که غنجی به آن اشاره کرد. وی در این زمینه گفت: در مسیر توسعه فعالیت های خود مشارکت و همکاری های بزرگی را آغاز کرده ایم. شرکت کشتیرانی دریای خزر در یکی از بنادر روسیه کانتینرهای یخچال دار خود را مستقر کرده است همزمان سیلوسازی و ایجاد پایگاه مخازن روغن را نیز انجام داده ایم چرا که معتقدیم مهمترین شریک تجاری ما در حوزه دریای خزر روسیه است.