تجارت ايران را يكبار مصرف نكنيد
حفظ بازار در کنار بازاریابی همواره از اهمیت فراوانی برخوردار است و حتی فراتر از بازاریابی مورد توجه قرار میگیرد، اما گویا «تازه به دوران رسیدههایی» در بازار حضور یافتهاند که تنها به فکر سود آنی خود بوده و به آینده بازار توجهی نمیکنند.
حفظ بازار در کنار بازاریابی همواره از اهمیت فراوانی برخوردار است و حتی فراتر از بازاریابی مورد توجه قرار میگیرد، اما گویا «تازه به دوران رسیدههایی» در بازار حضور یافتهاند که تنها به فکر سود آنی خود بوده و به آینده بازار توجهی نمیکنند.
ارسال نظرات