به گزارش "روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر"؛ قاسم ثابت معاون هماهنگ کننده و قائم مقام منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با اعلام خبر راه اندازی رسمی سامانه اتوماسیون اداری این سازمان گفت: این سامانه در راستاي حركت به سمت يك سازمان الكترونيك به اجرا در آمده و با راه اندازي آن كليه مكاتبات داخلي و برون سازماني بصورت الكترونيك و ديجيتال انجام خواهد شد.
ثابت در ادامه افزود: با بهره گیری از قابلیت های سامانه اتوماسیون اداری شاهد تسریع در فرآیندهای مکاتبات اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خواهیم بود، موضوعی که در جهت تكريم و افزايش رضايتمندي ارباب رجوع مي تواند بسیار موثر باشد.
وی در خصوص قابلیت های دیگر سامانه الكترونيكي مورد استفاده در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر یادآور شد: با استفاده از اين سامانه می توان علاوه بر كليه مكاتبات داخلی، مكاتبات برون سازماني با آن دسته از دستگاههای اجرایی و یا ارگان هايي كه داراي اتوماسيون اداري مي باشند را به صورت الكترونيك انجام داد كه در همین راستا مقرر است با شناسايي سازمانهاي داخل و خارج از استان كه داراي اتوماسيون اداري مي باشند مکاتبات اداری با آنها به صورت الكترونيك برقرار شود.
معاون هماهنگ کننده و قائم مقام منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: با عنایت به يكپارچه بودن اين سامانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر درصدد است امكان ارائه مكاتبات و مراسلات اداري به اين سازمان را از طريق پورتال ایجاد نمايد تا زمینه کاهش رفت و آمد سرمایه گذاران و ذينفعان به سازمان فرآهم آید و از سوی دیگر در ادامه آن دسته از فرآيندهاي سازماني كه قابليت الكترونيكي شدن را دارا مي باشند در اين سامانه گنجانده خواهد شد.