به همت اداره کل تحول اداری و اداره کل عملیات فرودگاهی شرکت خدمات هوایی پیام، دوره آموزشی EFPL با همکاری شرکت فرودگاه های کشور و با حضور 25 نفر از همکاران واحد برج مراقبت و دیسپچ فرودگاه پیام و همچنین خلبانان و همکاران دیسپچ شرکت های هواپیمایی طرف قرارداد با فرودگاه پیام برگزار شد.
به گزارش فرینا، این دوره آموزشی در راستای نیل به اهداف دولت الکترونیک و مدیریت سبز و به منظور تسریع، تسهیل و کاهش هزینه ها و خطای انسانی در فرایند ارائه، تائید و ارسال Flight Plan توسط شرکت های هواپیمایی مستقر و طرف قرارداد با فرودگاه پیام برگزار شده است.
از مزایای برگزاری این دوره می توان به آشنایی و راه اندازی سیستم Flight Plan الکترونیکی، حذف کاغذ از فرایند و در نتیجه صرفه جویی در مصرف اقلام اداری، کاهش زمان انجام فرایند، کاهش بروز خطای انسانی و افزایش دقت در انجام فرایند، قابلیت پیگیری در صورت بروز خطا در فرایند، رفع ابهامات و مشکلات شرکت های هواپیمایی در ارائه طرح پروازی و امکان ارائه سرویس بصورت غیر متمرکز با دسترسی اینترنت در هر زمان و مکان اشاره کرد.
به همت اداره کل تحول اداری و اداره کل عملیات فرودگاهی شرکت خدمات هوایی پیام، دوره آموزشی EFPL با همکاری شرکت فرودگاه های کشور و با حضور 25 نفر از همکاران واحد برج مراقبت و دیسپچ فرودگاه پیام و همچنین خلبانان و همکاران دیسپچ شرکت های هواپیمایی طرف قرارداد با فرودگاه پیام برگزار شد.
به گزارش فرینا، این دوره آموزشی در راستای نیل به اهداف دولت الکترونیک و مدیریت سبز و به منظور تسریع، تسهیل و کاهش هزینه ها و خطای انسانی در فرایند ارائه، تائید و ارسال Flight Plan توسط شرکت های هواپیمایی مستقر و طرف قرارداد با فرودگاه پیام برگزار شده است.
از مزایای برگزاری این دوره می توان به آشنایی و راه اندازی سیستم Flight Plan الکترونیکی، حذف کاغذ از فرایند و در نتیجه صرفه جویی در مصرف اقلام اداری، کاهش زمان انجام فرایند، کاهش بروز خطای انسانی و افزایش دقت در انجام فرایند، قابلیت پیگیری در صورت بروز خطا در فرایند، رفع ابهامات و مشکلات شرکت های هواپیمایی در ارائه طرح پروازی و امکان ارائه سرویس بصورت غیر متمرکز با دسترسی اینترنت در هر زمان و مکان اشاره کرد.