معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: با اتمام عملیات احداث و بهره برداری از پروژه خط انتقال دومداره ی برق ۲۰ مگاواتی از صنایع پتروشیمی همجوار به بندر امام خمینی(ره) و پست پاساژ برق ۳۳ کیلو ولتی در این مجتمع بزرگ بندری، زیرساخت های لازم برای تأمین بهتر برق مورد نیاز سرمایه گذاران و توسعه های آتی فراهم شد.
به گزارش فرینا، آیت اله رضازاده با اشاره به ضرورت تمهید زمینه انتقال نیرو از طریق کریدور اختصاصی و ارائه پایدار برق به فعالان در این مجتمع بزرگ بندری افزود: با اجرای ۴ کیلومتر کریدور اختصاصی خط انتقال دو مداره برق ۲۰ مگاواتی از صنایع پتروشیمی همجوار به این مجتمع بندری و همچنین ساخت و توسعه پست پاساژ ۳۳ کیلو ولت به همراه اجرای اتاق کنترل و سیستم کنترل مرکزی (DCS) با قابلیت توزیع به کل شبکه برق بندر، امکانات بیشتری برای انتقال و تأمین برق برای فعالیت های بازرگانی مهیا شد.
رضازاده در تشریح مزیت های بهره گیری از این کریدوری اختصاصی انتقال نیرو گفت: قابلیت ارتباط با شبکه ی برق سراسری در صورت قطع برق از پست برق مبدأ در صنایع همجوار و توانایی افزایش ظرفیت آن تا ۴۰ مگا وات و پشتیبانی از برق بندر در صورت قطع دیماند بـــــرق منطقه ای از اهم مزیت های این کریدور اختصاصی به شمار می رود.
یادآور می شود؛ تأمین پایدار برق در تمامی اوقات شبانه روز با هدف تداوم عملیات خدمات رسانی به مشتریان در مجتمع بندری امام خمینی(ره) از اهم اهداف این اداره کل است که با احداث و بهره گیری از پست ها و خطوط انتقال برق پرقدرت دنبال می شود.
معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: با اتمام عملیات احداث و بهره برداری از پروژه خط انتقال دومداره ی برق ۲۰ مگاواتی از صنایع پتروشیمی همجوار به بندر امام خمینی(ره) و پست پاساژ برق ۳۳ کیلو ولتی در این مجتمع بزرگ بندری، زیرساخت های لازم برای تأمین بهتر برق مورد نیاز سرمایه گذاران و توسعه های آتی فراهم شد.
به گزارش فرینا، آیت اله رضازاده با اشاره به ضرورت تمهید زمینه انتقال نیرو از طریق کریدور اختصاصی و ارائه پایدار برق به فعالان در این مجتمع بزرگ بندری افزود: با اجرای ۴ کیلومتر کریدور اختصاصی خط انتقال دو مداره برق ۲۰ مگاواتی از صنایع پتروشیمی همجوار به این مجتمع بندری و همچنین ساخت و توسعه پست پاساژ ۳۳ کیلو ولت به همراه اجرای اتاق کنترل و سیستم کنترل مرکزی (DCS) با قابلیت توزیع به کل شبکه برق بندر، امکانات بیشتری برای انتقال و تأمین برق برای فعالیت های بازرگانی مهیا شد.
رضازاده در تشریح مزیت های بهره گیری از این کریدوری اختصاصی انتقال نیرو گفت: قابلیت ارتباط با شبکه ی برق سراسری در صورت قطع برق از پست برق مبدأ در صنایع همجوار و توانایی افزایش ظرفیت آن تا ۴۰ مگا وات و پشتیبانی از برق بندر در صورت قطع دیماند بـــــرق منطقه ای از اهم مزیت های این کریدور اختصاصی به شمار می رود.
یادآور می شود؛ تأمین پایدار برق در تمامی اوقات شبانه روز با هدف تداوم عملیات خدمات رسانی به مشتریان در مجتمع بندری امام خمینی(ره) از اهم اهداف این اداره کل است که با احداث و بهره گیری از پست ها و خطوط انتقال برق پرقدرت دنبال می شود.